Karel je typický marketingový produkt a past

Závěrečná pasáž z jednoho blogu:

Všem postpubertálním studentíkům, telátkům se žlutou plackou, kteří mě na Facebooku bombardují odkazy na stránky „Víte koho volíte?“ a podobné, říkám tohle: Já, na rozdíl od vás, vím, koho volím. Můj názor vychází ze zkušenosti s ním trvající 23 let. On je pořád stejný – v dobrém i zlém – ne jako onen odněkud se vynořivší cool hrdina “Karel”, o kterém jste před 14 dny možná nevěděli skoro nic a rozhodně vás dříve ničím nezaujal. To byl totiž ještě jen předsedou TOP09, vicepremiérem Nečasovy vlády, ministrem zahraničí a především Kalouskovou prodlouženou rukou a maskotem. „Karel“ je typický marketingový produkt a past.

Záměrně neuvádím autora ani nekomentuji. Doufám, že mu to vadit nebude.